Tuesday, April 26, 2016

И јас сум хулиган!!!

 Ако тоа да сакаш подобар живот, да сакаш право на свое мислење, ако борбата за подобро утре е хулиганство....Тогаш да јас сум хулиган, и тоа најлошиот.....Да хулиган сум.....
Едноставно таков сум, сака утре да живеам подобро од денес, сакам да можам со моите другари да седнам пиво на кафе....Сакам другарите, роднините да ми бидат тука.....Не сакам да ми  се раселуваат низ светот....Не сакам јас да бегам од тука......Ама ќе морам.....Не сакам оние кои имаат потреба од лек, да зависат од милоста на тендер мајсторите.....Не сакам корумпирано судство, не сакам да се тепам со полицајци.
  Сакам само слободно општество во кое секој ќе си го искаже својот став. Во кое стручноста, посветеноста ќе имаат поголема тежина од членската книшка. Сакам општество во кое ке се оценува човекот, делото..не партиската припадност.
  Е за такво општество вреди и треба да се води битка, дури и по цена на сопствениот комодитет, подобро со лисици на рацете и со крената глава, него ли со свиткана опашка во задник и со сендвич во рака.

No comments:

Post a Comment